Wednesday, July 4, 2018

Zbigniew Wodecki - Szansa na sukces (2010)

Zbigniew Wodecki - Szansa na sukces (2010)

odcinek 271 (sezon XVII)
data emisji: 7 marca 2010 r.
GRUPA NA FACEBOOKU:
https://www.facebook.com/groups/724938110989612/
Ekscentryczny występ w szansie na sukces. Sieczka, Makowski, Jagiełło – „Lubię wracać tam gdzie byłem” – Bitwy – The Voice Kids Poland. Zbigniew Wodecki "Nauczmy się żyć obok siebie". Swietłana Boguska – „Opowiadaj mi tak” – Przesłuchania w ciemno – The Voice Kids Poland. Irena Santor i Zbigniew Wodecki - Walc Embarras (1980). K. Krawczyk & G. Bregović - Mój przyjacielu / Daj mi drugie życie / Ojda, ojda. Gdyby ludzie słuchali piosenek.. - Koncert Galowy Festiwalu Piosenki Polskiej i Czeskiej. Agata Wyszyńska w Szansie na sukces - "Krakowski spleen". Klaudia Kulawik - Fields Of Gold - Sting. Czardasz wykonanie Zbigniew Wodecki. Alicja Majewska Jeszcze się tam żagiel bieli KFPP OPOLE 2013. Zbigniew Wodecki Lubię wracać tam gdzie byłem. kapela czerniakowska mix - kiniar. zbigniew wodecki zabiorę cię dziś na bal. szansa na sukces - "ach te twoje oczy" - www.facebook.com/wojtekppppp. Natalia Kukulska i inni artyści - Radość najpiękniejszych lat. Skrzypek Hercowicz - Anna Dymna, Zbigniew Wodecki i Katarzyna Nowak. Edyta Górniak - początki kariery (przed Eurowizją..). Janek Traczyk -Finał szansy na sukces- To nie miłość. Zbigniew Wodecki - Najszczęśliwszy maj. Marcin Maliszewski - Jaskółka Uwięziona - Szansa na Sukces. Zbigniew Wodecki My Way, Żyłem jak chciałem, Moja droga, Idź swoją drogą. Bracia Kaczmarek - "Moja matko ja wiem". W przepięknym wykonaniu. Z reper.B. Ładysza. Zbigniew Wodecki - Zacznij od Bacha (Fetting Festiwal). Anna Czartoryska - Grande Valse Brillante. Trwoga - Zbigniew Wodecki. Jesień przyszła ojej - Lidia Jazgar i Zbigniew Wodecki. Grzegorz Wilk - "Nad wszystko uśmiech twój" z rep. Zbigniew Wodecki. Sopot 2009 Koncert Pamięci Czesława Niemena cz. 11/ Zbigniew Wodecki-Dobranoc. Daria Domitrz i Zbigniew Wodecki – „Z tobą chcę oglądać świat” – Hit Hit Hurra!. Georgina Tarasiuk - laureatka VI FPA. A. Todorczuk-Perchuć, Z. Wodecki - Lubię wracać tam, gdzie byłem (koncert Zacisza Gwiazd). Koncert "Wariatka tańczy – 50 lat na scenie”. Jubileusz Maryli Rodowicz Opole 2017.

No comments:

Post a Comment